Oldalak

2017. március 17., péntek

Without You

Szerdán sikerült összevesznem a Manómmal - mert, ahelyett, hogy írtam volna tovább az eddigi történeteimet ( "Mire vársz mégis? Tessék tovább írni... Legyen már kész, na...!" ), elküldtem, hogy hagyjon tanulni...
És ennek következménye is lett...
Újabb párosítású fic: egy Megstiel...

*ezen a területen sem marad már szűz... :3 
nem bír tovább gépelni...*

Előre is bocsánatot kérek... :3 :3 :3

(Azt hiszem, komolyabban kell vennem Manócskám suttogásait és nem ellentmondani neki...
Rájöttem, hogy nagyon szeret bosszút állni - ha nem engedelmeskedek - és szövetkezni az angst imádó énemmel... :3 )

(Ismét köszönöm a bétázást Lori Bradburry-nek :3 :* )



~~~~~



„Chaos is an angel who fell in love with a demon” ~ Christopher Poindexter



~~~~~




Egy hideg fuvallat rezegteti meg a felettem lévő faleveleket. Összehúzom a kabátomat, pedig nem is fázom. Senki nincs a közelemben, így leülök a földre, a hátamat a mögöttem álló fa törzsének támasztom.
Minden olyan békésnek látszik. Már-már csukom le a szemem, amikor hirtelen megérzek valamit - jobban mondva, valakit. Ahogy körbenézek, észreveszem, hogy a lelkek otthonában egy férfi lépdel, lehorgasztott fejjel keresgél valamit. Hosszas kutakodás után rá is talál. Egy nagy levegővétel után hangosan beszélni kezd. Nem akarom megzavarni, nem is figyelek rá. Behunyom a szemem.

- Nem is tudom, hogy hogyan álljak neki… Talán ott lesz a legjobb, hogy…  - hangja remeg, de nagyon ismerős… - Na, jó, nekem ez nem megy… - újra kinyitom a szemem, és a férfira nézek, aki már törökülésben ül - Egyszerűen csak elkezdem az elején a sok zagyvaságot, ami most bennem van, rendben? - néz körül, mintha csak válaszra várna - Mert,ha megint elkezdenék azon gondolkozni, mit is mondjak, hogy értelme is legyen, annak, nos… - nevetett fel - Őszinte leszek hozzád, talán életemben a legőszintébb. Nem igazán tudtalak megfejteni, amikor legelőször találkoztunk. Meg voltam róla győződve, hogy te is csak egy újabb ártó lény leszel a fivérek számára, mint a többi pokolbéli teremtmény… - mihelyt kiejti ezt a szót - pokoli - a hátamon végigfut a hideg. Érzem, hogy ez csak nekem szól. Tengerkék szeme kifürkészhetetlen… - Aztán idővel rájöttem, hogy nem éppen az ellenségünk vagy… - simít végig a fekete tincsein - Számtalanszor bebizonyítottad, hogy mellettünk állsz és segítesz nekünk, sőt még a sajátjaiddal is képes vagy szembe szállni értünk…

Újabb mély sóhajtást hallat.

- Máskor problémamentesen tudtam kifejezni magam, de most? Most sehogyan sem jönnek a szavak, mert maga a valóság… Nem bírom... Se kimondani, elhinni meg végképp nem… - hangszíne megijeszt - Rettentően sajnálom, hogy a legbelsőségesebb beszélgetésünk pont a halálod előnapján történt. Nem érdemelted meg azt a borzalmas halált… - fordítja el a fejét, mintha… - Búcsúzóul hoztam neked egy kis meglepetést - maga mellől egy idáig eltakart zacskóból előhúz egy pizzás dobozt, leteszi a sírkő mellé, felnyitja, majd egy üveg whiskey-t is tesz az étel mellé.

Könnyek lepik el a szemem, amikor a legelső csókunk utáni mondata - „Ezt a pizzafutártól tanultam.” - eszembe jut. Az eddigi legmélyebb levegővétele után folytatja:

 - Valamit be kell vallanom… - áll meg egy pillanatra, mire minden szavára figyelek - Meg, én angyal létemre beléd szerettem. Nem tudom, hogy melyik pillanat is volt, de nem éreztem senki iránt azt, amit akkor irántad. Kérlek, bocsáss meg, amiért nem tudtalak megvédeni - kék íriszei fátyolossá válnak, majd lehull az első könnycsepp, amelyet villámgyorsan magába szív a temető fekete földje.

Belém hasít a fájdalom, hogy az egyetlen égit, akit közelebbről is megismertem - és a legmélyebben szerettem -, sírni kell látnom. Felállok a fa alól, és közelebb megyek hozzá. Sírása nem hagy alább. Nem tudok mást tenni, csak mögéje lépek. A következő pillanatban megrázkódik, és kitárja holló, gyönyörű fekete szárnyait. Letérdelek, s a hátának támasztom a fejem. Mélységesen kínlódik, ahogyan én is. Nem tudom, hogy hogyan adjam a tudtára, hogy itt vagyok, közvetlenül mellette… Lassan az én szememből is könnytenger ömlik, kettéhasad a „lelkem”.

- Én is szeretlek, Clarence - mondom, és szorosan átölelem - Mindig… és örökké…



4 megjegyzés:

  1. EPER!
    Mondtam, hogy lesz komment😏 Cuki lett (bár tudod, hogy mit érzek😂, de mondtam, hogy LESZ KOMMENT), én már bent olvastam hohohoho #istenvagyok #ésteis A többit is majd lökd fel, meg persze bent se kímélj asszony😏❤ Aztán haladj az én feladványommal is.😉
    Puszi a hasadra és küldöm a szeretgombócom☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, hogy elolvastad :* <3
      És halad a tiéd is *-*

      Törlés
  2. Még mindig a sírás kerülget, ha a végére érek, pedig jó sokszor elolvastam. Mégis... Ahh, nem szabadna, hogy ennyi érzelmet kiváltson belőlem egy fic.

    Nagyon szerettem. Első, második és huszonhetedik olvasásra is. Pedig Megstiel kényes téma nekem.

    Remélem, lesz még párja.(*^3^)/~☆ Köszönöm, hogy olvashattam és a bizalmat is a bétázásra. ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a dicsérő szavakat :* <3
      Én is remélem, hogy még alkotok ezzel a párossal :*
      Én köszönöm nagyon, hogy a bétám vagy <3

      Törlés